Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

Wat is de levertijd?

Op elke webpagina van de producten staat bij de bestelknop de levertijd vermeld, zo ook per product in de bevestiging die je direct na het bestellen per e-mail van ons ontvangt*. Heb je meerdere producten besteld, is de levertijd van de hele bestelling gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wij streven ernaar je bestelling conform de aangegeven levertijd zo snel mogelijk te versturen.

Eventuele vertragingen levertijd

Na maanden van maatregelingen lijken we nu in Nederland over de piek van corona heen te zijn. Helaas krijgen we nu op een andere manier te maken met de gevolgen van Corona. Bij veel buitenlandse fabrieken is de productie de afgelopen tijd gestagneerd. Dat kan zijn door de lockdowns in het productieland, werknemers die thuis in quarantaine zitten, maar ook zijn leveringen van de stoffen vaak vertraagd en/of zijn onderdelen zoals haakjes en oogjes van sluitingen door kleine toeleveranciers te laat geleverd waardoor de producten niet op tijd voltooid kunnen worden. En vervolgens blijken de transportlijnen ook minder soepel te verlopen dan normaal omdat havens gesloten zijn of geweest, tekort aan containers en vrachtwagenchauffeurs etc. etc.. Kortom je hebt er misschien geen weet van, maar achter de schermen is het allemaal een heel gedoe.

Merken en onze webshop hebben uiteraard een eigen voorraad, maar die is ook niet oneindig. Zeker als je erbij stilstaat dat bijvoorbeeld een basis bh-model wel 60-120 verschillende maten heeft en dit vaak in meerdere kleuren kan het gebeuren dat niet iedere maat geleverd kan worden conform de aangegeven levertijd. Zo kan het gebeuren dat jij als klant langer op je bestelling moet wachten.

Samen met onze merken met wie wij nauw samen werken, wordt alles op alles gezet om aan de vraag te kunnen voldoen, echter (kleine) vertragingen voor bepaalde producten/maten zijn soms helaas onvermijdelijk omdat net een bepaalde maat of kleur even niet op voorraad is of tijdelijk een langere levertijd heeft bij onze leveranciers. Wekelijks krijgen wij updates van onze leveranciers met betrekking tot de levertijd, echter het is onmogelijk gebleken om dit op de webshop bij te houden daar leveranciers continue schuiven met hun productieschema’s. Om die redenen kan het gebeuren dat je van ons een telefoontje of e-mail krijgt met een update van de levertijd van je bestelling. In sommige situaties kan je van ons een alternatief verwachten, bijvoorbeeld dezelfde bh maar dan in een andere kleur die wel direct leverbaar is.

Gelukkig hebben de meeste klanten er begrip voor en zij beseffen dat dit een uitzonderlijke situatie is.

Geen (bevestiging)e-mail ontvangen

Iedere klant ontvangt altijd en direct na het bestellen een geautomatiseerde e-mail met de gegevens van de bestelling. Helaas door de spamfilters en algoritme van e-mail programma’s verdwijnen deze e-mails vaak in de ongewenste- of reclameboxen van onze klanten. Je kunt dit zoveel mogelijk voorkomen door in het menu van ‘ongewenste e-mail’ aangeven dat het gewenste mail is. De mail wordt dan verplaatst naar je inbox en je kunt ons als afzender toevoegen aan de lijst met veilige afzenders. De volgende mails zullen dan direct naar je inbox gaan.

Bestelling is onderweg

Jouw brievenbuspakje of pakket, afhankelijk van de bestelling, wordt verstuurd via DHL. Als de zending is overhandigd aan DHL, houdt DHL je op de hoogte via de track & trace informatie die je per e-mail ontvangt. Zo kun je de zending volgen totdat het bi je thuis wordt bezorgd.

.
Wat als product nu niet leverbaar is?

In de regel zijn de producten die op de website staan allemaal beschikbaar, helaas kan het heel soms voorkomen dat (tijdelijk) een bepaalde maat / kleur toch niet te leveren is. Het kan zijn dat er een foutje zit in onze voorraad zit of dat het een uitlopend product is die niet meer kan worden aangevuld. Voor dit zijn we natuurlijk afhankelijk van de informatie die leveranciers ons verschaffen en zodra een leverancier aangeeft dat een bepaalde maat / kleur niet meer leverbaar is, veranderen wij dit uiteraard direct op de website.

Voor het uitzonderlijke geval dat een product onverwachts niet meer leverbaar is wordt je daarvan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht. We zullen dan gezamenlijk kijken wat voor jou de beste oplossing is. Enkele mogelijkheden zijn:

  • Hetzelfde model in een andere kleur of een vergelijkbaar model
  • Tijdelijk wachten op de nieuwe productie
  • Bestelling annuleren, het bedrag wordt binnen veertien dagen terug gestort

.
Kan ik mijn producten ook ophalen?

Woon je of ben je in buurt van Almere en wil je de bestelling niet laten verzenden maar afhalen? Dat kan natuurlijk altijd, stuur ons dan even een e-mail (info@bhsupport.nl) om een afspraak te maken zodat wij het klaar kunnen leggen voor je.