Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

RUILEN OF ONTBINDEN

Voldoet je bestelling niet aan je verwachtingen? Dan kun je het product ruilen, of de koopovereenkomst ontbinden.

[1] Product ruilen

Je bh past niet goed, of er is iets anders niet in orde. Je wil hem ruilen. Bij ruil is je actie gericht op behoud van het product. Kies je voor ruil, dan vervalt het recht tot ontbinding. Dit doen wij voor jou:

Ruilservice binnen Nederland:

  • Bij BH Support mag je onbeperkt ruilen, net zo lang tot je de juiste maat gevonden hebt en helemaal tevreden bent. Wij storten eenmalig de verzendkosten terug op je rekening. De EERSTE KEER RUILEN van je bestelling is voor jou dus GRATIS! Als tarief voor vergoeding hanteren wij het online tarief dat PostNL berekent voor een zending met track en trace: € 3.80 voor een brievenbuspakje en € 6.50 voor een pakketje.
  • We sturen het VERVANGENDE PRODUCT altijd zo spoedig mogelijk en telkens GRATIS naar je toe,
  • Je hebt 30 DAGEN de tijd om de producten te ruilen,
  • Je kunt de bestelling ook tijdens kantooruren langsbrengen bij BH Support aan de Giraffeweg 47, 1338 HN Almere. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:00 uur.

Ruilservice overige landen:

  • Het terugsturen is voor eigen rekening. Kies wat voor jou het makkelijkst is om de bestelling naar ons terug te sturen,
  • Wij versturen het VERVANGENDE PRODUCT altijd zo spoedig mogelijk en telkens GRATIS naar je toe,
  • Steeds 30 DAGEN de tijd om de producten ruilen.

Ruilformulier kwijt?

Wat te doen bij prijsverschil?

  • Je nieuwe producten zijn duurder, je krijgt van ons een e-mail voor het prijsverschil. Dit verschil maak je over op NL07 ABNA 0403 6757 31 ten name van BH Support. Vermeld als omschrijving je bestelnummer. Dit vind je in de e-mailbevestiging van je bestelling of linksboven op ons verzendlabel op de envelop of pakketje.
  • Is je omruiling goedkoper en is het omruilen helemaal afgerond? Dan wordt het prijsverschil binnen enkele dagen op je bankrekening of creditcard overgemaakt.

Vragen bij het ruilen?

Neem contact met ons op. Dit kan via mail, maar via online chat of WhatsApp gaat het sneller. Wij zijn pas tevreden als jij het bent, daarom helpen we je graag met het vinden van de bh die het beste bij jou past, in de juiste maat.

[2] Koopovereenkomst ontbinden

Je wil het product niet hebben, en daarom stuur je het terug. Bij ontbinding van de koopovereenkomst beoog je terug te gaan naar de situatie voordat je een bestelling bij BH Support plaatste. Je ziet dus af van aanschaf van het product. Dit zijn de wettelijke regels:

  • Je hebt het recht om zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden,
  • Dit mag al voordat je de bestelling ontvangen hebt, of na ontvangst van de producten die je bij ons hebt aangekocht,
  • Het mag de gehele bestelling of (bij meer producten) een deel ervan betreffen,
  • Je moet de ontbinding van de overeenkomst binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling schriftelijk aan ons kenbaar maken (BH Support – Giraffeweg 47, 1338 HN te Almere (info@bhsupport.nl),
  • Heb je meer producten in één bestelling besteld en hebben we niet in één keer geleverd, dan eindigt de bedenktijd voor de hele bestelling tot 14 dagen nadat je het laatste product hebt ontvangen,
  • Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.

Wat doen wij voor jou?

  • We hebben een Modelformulier voor ontbinding bij je bestelling gevoegd om het je gemakkelijk te maken, maar bent niet verplicht dit formulier te gebruiken. Je kunt ook op een andere manier de koopovereenkomst schriftelijk ontbinden, bijvoorbeeld per e-mail of met een brief. Je brief of mail moet dan wel dezelfde gegevens bevatten zoals vermeld op het modelformulier,
  • We gaan flexibel met je bedenktijd om. Valt de 14e dag in het weekend of op een feestdag? Dan eindigt de bedenktijd op de eerstvolgende werkdag. Rekenvoorbeeld: je ontvangt op 2 maart de producten. De bedenktijd eindigt dan op 16 maart ’s avonds om 12 uur. Is 16 maart een zaterdag? Dan eindigt de bedenktijd op maandag 18 maart ’s avonds om 12 uur.
  • Je ontvangt alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief standaard leveringskosten, binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te ontbinden, van ons terug. Was de bestelling op jouw verzoek op een andere wijze geleverd dan wat wij standaard aanbieden? Dan vergoeden we de extra leveringskosten bovenop het standaardtarief niet,
  • Voor het terugbetalen zal hetzelfde betaalmiddel worden gebruikt als waarmee je hebt betaald. We mogen alleen op een andere manier terugbetalen als jij daarmee instemt. Hiervoor zullen geen extra kosten berekend worden,
  • We wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben teruggekregen, of tot je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt,
  • Stuur je een deel van de bestelling terug en behoud je het andere deel? Dan worden geen leveringskosten terugbetaald.

Wat doe jij voor ons?

  • Je retourneert de producten zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te ontbinden schriftelijk aan ons hebt meegedeeld, naar: BH Support | Giraffeweg 47 | 1338 HN Almere,
  • Je gaat netjes met de producten om. Je probeert ze uit zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Ga je verder in het proberen/beoordelen van de producten dan noodzakelijks is om aard, de kenmerken en de werking daarvan vast te stellen? Dan ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik en dien je de schade te vergoeden,
  • Je verpakt de retourzending degelijk, liefst in de originele verpakking,
  • De kosten van terugzenden van producten komen voor jouw rekening. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet door ons geaccepteerd. Je kunt frankeren met postzegels of een nieuw online verzendlabel maken via [jouwpost.nl]. Ook buiten Nederland kun je gewoon per post retour zenden.

Formulier voor het ontbinden van de koopovereenkomst kwijt?

Wanneer geldt de bedenktijd niet

  • Bij producten die BH Support op straat, aan huis of evenementen verkoopt,
  • Bij producten die niet geprefabriceerd zijn en die gemaakt zijn op basis van jouw individuele keuze of beslissing.

[3] Wie is verantwoordelijk voor de zending?

Als wij je bestelling naar je toe sturen, ligt het verzendrisico bij BH Support.

Het verzendrisico ligt bij jou vanaf het moment dat je de producten hebt ontvangen. Mocht een retourzending onverhoopt te laat of niet bij ons arriveren, dan is BH Support niet aansprakelijk voor vertraging, schade of verlies van jouw zending. Wil je dit risico uitsluiten, zorg er dan voor dat je de zending aangetekend en verzekerd verstuurt. Dit voorkomt onnodige en vervelende discussies tussen ons, PostNL en jou. Zorg dat je het bewijs van verzending goed bewaart. Aan de hand hiervan kan uitgezocht worden waar het pakje zich bevindt.

Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde verzendingen worden door ons geweigerd.

[4] Contactgegevens

Telefoon: 036 – 53 717 02

Bereikbaar op:
ma t/m vr  09:00 – 13:00 uur

E-mail: info@bhsupport.nl

Postadres: BH Support

Giraffeweg 47
1338 HN Almere

IBAN: NL07 ABNA 0403 6757 31

t.n.v. BH Support