Stap voor stap bestellen | BHsupport

Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

Stap voor stap bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het maakt niet uit waar je je in onze shop bevindt, je vindt je winkelmandje altijd rechts bovenin de website terug. Om te zien wat er op een bepaald moment in je mandje ligt, kun je op het icoon klikken en zie je welke producten je bestelling uit bestaat.

  • Je kunt altijd een product uit het winkelmandje verwijderen, die doe je door te klikken op het kruisje rechtsboven in de productafbeelding
  • Als je nog verder wilt winkelen, klik je bovenaan de webshop naast home op ‘shop’

Hoe kan ik producten toevoegen aan mijn winkelmandje?
Als je aan het surfen bent op de site kun je zonder dat je eerst ingelogd moet zijn, producten toevoegen aan het winkelmandje

  • Selecteer eerst de maat, let op: omvang en cup zijn aparte maten
  • Klik vervolgens op de oranje knop ‘in winkelmand’
  • Het product is nu toegevoegd aan je winkelmandje
  • Als producten in je winkelmandje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn

Afrekenen

Klopt je winkelmandje en ben je klaar met winkelen, klik dan vervolgens in je winkelmandje op de oranje knop ‘afrekenen’:

  • In dit vervolgscherm kun je nog altijd het aantal van een bepaald product wijzigen of een product verwijderen door op het kruisje achter de prijs te klikken en tot slot ‘winkelmand bijwerken’
  • Heb je een kortingscode gekregen, kun je deze hier invullen en klik daarna op ‘kortingsbon toepassen” om te bevestigen
  • Je kunt nu ‘doorgaan naar afrekenen’

Inloggen

Onze webshop is vernieuwd en voor diegenen die al eens eerder van onze vorige shop gebruik maakten kan het even wennen zijn. De nieuwe webshop heeft een aantal betaalmogelijkheden toegevoegd en de mogelijkheid om met of zonder “account” af te rekenen.

Afrekenen zonder account
Wil je liever geen account aanmaken, geen enkel probleem je kunt ook bestellen zonder account. Je vult je gegevens eenmalig in en deze worden verder niet bewaard.

  • Klik gelijk rechtsonder op ‘verder’\
  • Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik vervolgens rechtsonder nog een keer op ‘verder’

Wil je een account aanmaken?
Dit kost je niets en als je eenmaal een account hebt aangemaakt, verlopen volgende bestellingen gemakkelijker en sneller. Je hoeft dan niet iedere keer opnieuw je persoonlijke gegevens in te voeren en je kunt altijd eerdere bestellingen bekijken welk model of maat je besteld hebt. Het aanmaken van een account is gemakkelijk en snel:

  • Klik dan rechtsonder op ‘verder’
  • Vul hier je persoonlijke gegevens in
  • Vink vervolgens ‘account aanmaken’, vul je wachtwoord in en klik rechtsonder op ‘verder’

Heb je al een account bij BHsupport?
Log links in door je e-mail adres en wachtwoord in te vullen.

  • Je persoonlijke gegevens worden nu automatisch geladen en je kunt direct verder naar betalen

Wachtwoord vergeten?
Klik op de tekstlink en je ontvangt dan direct een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Het lukt mij niet om te bestellen via de website, wat moet ik doen?
Dit kan komen doordat je browser geen cookies accepteert. Via je browser kun je via ‘extra-internetopties’ in het tabblad ‘privacy’ de instellingen op ‘normaal’ zetten. Mocht het nog steeds niet lukken, stuur dan een e-mail met de producten die je wilt bestellen naar info@bhsupport.nl. Vergeet niet de productcode, kleur, maat en je adresgegevens te vermelden.

Overzicht bestelling
Controleer nog even voor de laatste maal of je de juiste producten en aantal besteld hebt, alles klopt? Dan is het tijd om te betalen.

Betalen

Onze payment service provider is Rabo OmniKassa en de betalingen geschieden via een beveiligde SSL-verbinding. Hierdoor ben je er zeker van dat je gegevens vertrouwelijk en veilig behandeld worden. Voor de betaling kan gekozen worden uit de betaalmethodes: iDEAL, creditcard Visa, MasterCard, eMaestro of V PAY, vooruitbetaling via bankoverschrijving of rembours.

Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?
Als je zeker weet dat je bestelling is mislukt, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, mail info@bhsupport.nl en wij kijken of de bestelling is doorgekomen.

Ik weet niet zeker of ik betaald heb, hoe kom ik hier achter?
Mocht je dit niet zeker weten bekijk dan eerst of het geld van jouw bankrekening is afgeschreven. Mocht het geld wel zijn afgeschreven en je hebt hier geen bevestiging van ontvangen dan contact op met onze klantenservice en mail info@bhsupport.nl.