Online winkelen │ BHsupport

Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

Krijg ik een bevestiging?

Wanneer ontvang ik een bevestiging

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail op het door jouw opgegeven e-mailadres. In deze overeenkomst bevestigen wij dat de bestelling is ontvangen en waarin je alle informatie betreffende de bestelling kunt teruglezen.

  • Bewaar de bevestigingsmail en het bestelnummer dat je hebt gekregen goed, mocht je later nog vragen of opmerkingen hebben over je bestelling

.
Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld

Wij vertrouwen op de informatie die je ons verstrekt en je dient jezelf daarom ervan te verzekeren dat het adres (postcode, huisnummer en eventuele toevoeging) klopt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel onjuist opgeven van adresgegevens en adviseren je daarom ook de bevestiging van de bestelling altijd goed te controleren.

  • Heb je een fout in je gegevens ontdekt laat ons dit zo gauw mogelijk weten via info@bhsupport.nl
  • Indien de bestelling nog niet is verwerkt, kunnen wij deze gegevens nog aanpassen
  • Is je bestelling inmiddels wel al verwerkt en/of verstuurd en je hebt bijvoorbeeld een fout in het adres gemaakt, dan kan dit helaas voor vertraging of zoekraken van je bestelling zorgen

.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Normaal gesproken ontvang je direct na het bestellen een bevestigingsmail. Wanneer je de mail niet hebt ontvangen dan kan dit komen doordat je e-mailadres niet correct is ingevuld. Het is ook mogelijk dat de automatische bevestigingsmail door je spamfilter wordt tegengehouden en controleer hiervoor je ongewenste e-mailbox.

  • Mocht je er niet op vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen mail ons info@bhsupport.nl dan kunnen we controleren of je bestelling is verwerkt
  • Om te voorkomen dat e-mails van BHSupport in je spam belanden adviseren wij om ons toe te voegen aan je adresboek

.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

  • Binnen een uur na uw bestelling kunt u meestal nog iets wijzigen of annuleren
  • Gemiddeld na een uur is de bestelling in behandeling, verwerkt en/of ingepakt en kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen of annuleren

Ik heb meerdere bevestigingsmails ontvangen, krijg ik de bestelling nu meerdere keren?
Het systeem gaat er vanuit dat je als je naar de betaaloptie gaat, je ook daadwerkelijk betaalt. Bij het niet betalen of een storing bij het betalen ontvang je daardoor toch een of meerdere e-mails. Alleen bestellingen die betaald zijn worden in behandeling genomen.