Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

Hoe gaat de verzending?

  • Gratis verzending
  • In welke landen kan ik mijn bestelling gratis laten bezorgen
  • Hoe wordt mijn bestelling verstuurd
  • Kan ik mijn zending met een track & trace code volgen
  • Wanneer kan ik de bestelde producten thuis verwachten
  • Problemen bij de bezorging

.
Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn bestelling?

Op BHsupport betaal je géén verzendkosten voor het versturen van je bestelling. Het maakt niet uit wat je bestelt, je aankopen worden gewoon binnen Nederland en Europa gratis thuis bezorgd.

.
In welke landen kan ik mijn bestelling gratis laten bezorgen

Naast Nederland zij de Europese landen waaraan wij leveren: België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Monaco, Verenigd Koninkrijk (UK), Ierland, Zwitserland, Oostenrijk, Turkije, Portugal, Spanje, Italië, Malta, Griekenland, Finland, Zweden en Noorwegen.

.
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd

Zodra we je bestelling en betaling ontvangen hebben beginnen wij met de voorbereiding van jouw bestelling. Bestellingen worden verstuurd via brievenbuspost door PostNL en wij verpakken het product(en) in een golfkartonnen envelop (extra beschermende verpakking) van brievenbusformaat. Zo pakken wij bijvoorbeeld een sport bh opgevouwen in zodat het geen pakketpost hoeven te worden.

  • Het grote voordeel is dat de envelop door de brievenbus past en daarom altijd bezorgd kan worden, ook als je niet thuis bent
  • Past de bestelling niet in één envelop, dan versturen wij gewoon twee of meer enveloppen

.
Kan ik mijn zending met een track & trace code volgen?

Als je bestelling overgedragen is aan de bezorgservice van PostNL, ontvang je van ons een e-mail met een bevestiging van de verzending.

  • Nederlandse klanten kunnen het brievenbuspakje dat ons magazijn heeft verlaten, volgen met het track & trace code die zijn per e-mail hebben ontvangen
  • Ben je woonachtig in het buitenland dan wordt de envelop als pakket verstuurd zonder een track & trace nummer

Ik kan mijn bestelling niet vinden met track & trace, hoe kan dit?
Het kan voorkomen dat je, na het invullen van de code een melding krijgt ‘er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie postcode en code’. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL pakjes met track & trace nog niet verwerkt heeft. Je kunt dan beter de volgende dag nog eens proberen om je status op te vragen.

.
Wanneer kan ik de bestelde producten thuis verwachten?

In de meeste gevallen wordt de bestelling in Nederland binnen een of twee werkdagen erna bezorgd (met uitzondering van de zondag en maandag). Een of twee werkdagen is een indicatie en de duur kan beïnvloed worden door drukke posttijden, feestdagen, vakantieperiode etc. Het kan dus wel eens voorkomen dat het wat langer duurt en PostNL met wat vertraging de bestelling aflevert. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop de bestelling wordt afgeleverd omdat wij geen enkele invloed hebben op het verzend- en afleverproces bij PostNL. Uiteraard streeft PostNL ernaar de genoemde bezorgtijd te realiseren, maar geeft geen garanties.

  • Bezorging in België, Duitsland en andere Europese landen
    De bezorgtijd voor de verzending hangt af van de bestemming, bijvoorbeeld naar dichtstbijzijnde landen is dit gemiddeld 3 tot 4 dagen