Customer service - BH Support

Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

Customer service

Webshopmedewerker

Zou jij het liefst een eigen webshop willen, maar vind je die stap te groot? Maak er bij ons werk van! Wij zijn namelijk op zoek naar een gepassioneerde, ambitieuze en ondernemende collega die het reilen en zeilen van de webshop op zich neemt. In een klein team zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt en dat onze klanten zoveel mogelijk tevreden zijn.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden
Je houdt overzicht over de lopende webshoporders en zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Wanneer je signaleert dat iets niet juist gaat, ga je in de actiemodus en zoek je samen met de leverancier, klant of vervoerder naar de juiste oplossing. Retourzendingen die dagelijks binnenkomen verwerk jij administratief en informeert de klant hierover.

Anderzijds zorg jij ervoor dat de voorraadsituatie ten allen tijde up-to-date is en voeg, verwijder of pas jij producten aan in de webshop. Deze werkzaamheden geven een bron van informatie die je weer goed kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat alles zoveel mogelijk vlekkeloos verloopt.

Natuurlijk sta je er niet alleen voor. Het verwerken van binnenkomende leveringen, het versturen van de webshoporders, de inkopen bij onze leveranciers, het beantwoorden van e-mails/telefoon, administratie en zo nog meer webshopwerkzaamheden worden door je collega’s gedaan. Het is echter jouw taak om al deze processen te overzien, bij te sturen daar waar nodig is en je hebt een controlerende en uitvoerende rol.

Onze ideale kandidaat heeft het volgende profiel:

  • In bezit van minimaal een MBO diploma of ervaring opgedaan in administratieve- of salesfuncties;
  • Bekend met Microsoft Office en Word, Excel en Outlook zijn geen geheimen voor jou. Het zou een pluspunt zijn wanneer je ook ervaring hebt met WordPress en WooCommerce;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je werkt geconcentreerd, nauwkeurig, zelfstandig en kan goed overzicht bewaren;
  • Je denkt 3 stappen vooruit en ziet verbanden met alles wat je doet, je ziet dan ook het werk liggen en pakt dit graag op;
  • Probleemoplossende en oplossingsgerichte mentaliteit;
  • Houdt van het contact met klanten en vindt het leuk om klantenservice op hoog niveau te leveren;
  • Woont in of rondom Almere.

Wat wij bieden:

  • Een toffe werkplek met veel vrijheid en een afwisselende functie waarbij jouw dagen voorbij vliegen;
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Arbeidsovereenkomst voor 40 uur per week maar minder (of meer…) is eventueel ook te bespreken;
  • Doorgroeimogelijkheden en goede ontwikkelingsmogelijkheden

Over BHSupport

Het bedrijf waar je aan de slag zult gaan is een snelgroeiende webshop gespecialiseerd in sport bh’s, lingerie, badmode en o.a. nachtkleding. Een groot deel van ons assortiment wordt uit voorraad geleverd in talloze bh-maten en kleuren. Je komt te werken in een klein team waar korte lijntjes zijn en iedereen bereid is elkaar te helpen. De organisatie is gevestigd in een bedrijfsruimte met woonhuis in Almere Buiten, gemakkelijk te bereiken met bus, trein of auto.

Heb jij interesse? We horen het graag!

Stuur ons je motivatiebrief met CV (info@bhsupport.nl) en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! Heb jij toch nog vragen? Bel ons dan of stuur een appje naar 06-41110499. Zien wij ook de collega in jou? Wie weet begin jij dan al snel aan jouw nieuwe uitdaging!