Mijn Account

Winkelmandje

Ga naar de shop

(Nog) niet ontvangen

  • Verzendmethoden
  • Wat gebeurd er als een pakje niet door mijn brievenbus past
  • Mijn bestelling is (nog) niet aangekomen

.
Verzendmethoden

Al onze producten passen door de brievenbus. Zolang de hele bestelling past, zullen wij deze als brievenbuspost verzenden en is binnen Nederland voorzien van een Track & Trace code.

  • Het grote voordeel is dat de envelop door de brievenbus past en daarom altijd bezorgd kan worden, ook als je niet thuis bent
  • Past de bestelling niet in één envelop, dan versturen wij gewoon twee of meer enveloppen

.
Wat gebeurd er als een pakje niet door mijn brievenbus past?

Kan je pakje niet bezorgd worden omdat jouw brievenbus te vol of te klein is? Dan belt de postbezorger bij je aan om het pakje te bezorgen. Bent je niet thuis? Dan wordt het brievenbuspakje bij buren bezorgd en je krijgt dan een kennisgeving in je brievenbus. Zijn de buren ook niet thuis? Dan wordt je pakje binnen 4 à 5 dagen opnieuw bij je aangeboden.

.
Mijn bestelling is (nog) niet aangekomen

Het kan wel eens voorkomen dat het wat langer duurt en PostNL met wat vertraging de bestelling aflevert. Als het te lang duurt, is het raadzaam ook even contact op te nemen met de buren omdat het brievenbuspakje daar afgegeven kan zijn als het niet in je brievenbus paste. Verder kijk nog even extra goed tussen de post of je geen briefje van PostNL, net als bij een pakket, met kennisgeving hebt gemist.

Na vijf dagen nog geen pakje?
Heb je jouw pakje na vijf dagen nog niet ontvangen breng ons dan hiervan per e-mail op de hoogte via info@bhsupport.nl.

  • Vermeld in de e-mail je bestelnummer en eventuele track & trace code zodat wij jouw bestelling kunnen traceren en je navraag direct in behandeling kunnen nemen
  • Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen vermeld ook in deze e-mail je volledige adresgegevens omdat misschien bij het bestellen hierin een foutje is gemaakt waardoor de bezorging vertraagt of zoekgeraakt kan zijn
  • Na ontvangst van je e-mail zal BHsupport een onderzoek bij PostNL laten uitvoeren want we willen natuurlijk graag dat zij het pakje alsnog bij jou bezorgen. Wij houden je hiervan per e-mail op de hoogte en streven ernaar om binnen 4 à 5 werkdagen antwoord te kunnen geven
  • Overschrijding van de door PostNL aangegeven bezorgdatum geeft je niet automatisch het recht om de overeenkomst te ontbinden. Na vaststelling van de oorzaak van het niet arriveren van je bestelling, zullen wij je een passende oplossing bieden, afhankelijk van de situatie

Dertig dagen later en nog steeds geen pakje?
Het risico van verzending van de bestelling naar de klant ligt bij BHsupport.* Als PostNL de envelop dus kwijt maakt of verkeerd bezorgt, dan vergoeden wij uit eigen zak een vervangende levering. Er kunnen vertragingen optreden die buiten onze macht liggen en voordat een verzending daadwerkelijk als verloren beschouwd kan worden, dien je rekening te houden met een periode van dertig dagen.

  • Na de deze 30 dagen heb je de mogelijkheid om de overeenkomst kosteloos direct te ontbinden en BHsupport zal dan binnen veertien dagen het vooruitbetaalde bedrag terug betalen
  • Wil je het product toch nog graag hebben, dan zal BHsupport kosteloos een nieuw product leveren

* Met uitzondering wanneer je zelf een foutief adres hebt opgegeven, dan is BHsupport niet aansprakelijk dat de bestelling is afgeleverd op een door de klant foutief opgegeven adres.